Отдел по контролю за назначением пенсий - Назначение жилищной субсидии
Вы вошли как Гость
Группа "Гости"Приветствую Вас Гость!
Пятница, 2016-12-09, 12:38 PM
Главная | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход | RSS

Категории раздела

РФ [18]
Новости Министерства [65]
Информация Министерства социальной политики Украины, Пенсионного фонда Украины, Кабинета министров Украины
Новости Феодосии [58]
Государственная помощь и субсидии [18]
Вопросы по всем видам государственной помощи и субсидиям
Пенсионные новости [78]
Пенсионная реформа [18]
Комментарии, обсуждение, мнения
Налог на богатство [6]
Обсуждаем законопроекты
Чернобыль [12]
Постановления, разъяснения, комментарии
Инвалидам [14]
В помощь инвалидам - новости, изменения
Мнения [5]
Мнения представителей власти
Доступное жилье [7]
Правовые знания [21]
Общие вопросы

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Поиск

Календарь

«  Декабрь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Назначение жилищной субсидии

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ


Назначение жилищной субсидии


(назва аміністративної послуги)

 

Управління праці та соціального захисту населення м. Феодосія


(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м. Феодосія, вул. Українська, 46, каб. 20

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок - п’ятниця: з 8.00 до 18.00
Без перерви

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Тел.. (06562) 3-92-70;    факс (06562) 3-14-70

електронна адреса – feo_utszn@ukrpost.ua
Веб-сайт - http://feoutszn.at.ua/

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

 

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Наявність різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги, скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо у межах норм споживання з урахуванням пільг, і обсягом визначеного Кабінетом Міністрів України обов’язкового відсотка платежу.

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

 

Заява, на бланку затвердженого зразка (Наказ Міністерства соціальної політики України № 96 від 22.02.2012)  

До заяви додаються:

Декларація про доходи і майновій стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, на бланку затвердженого зразка (наказ Міністерства соціальної політики України № 204 від 22.03.2007);

Довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні, на бланку затвердженого зразка (Наказ Міністерства соціальної політики України № 192 від 27.08.2004)

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги


Особисто або поштою

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11.

Строк надання адміністративної послуги

Документи щодо призначення субсидії розглядаються протягом 10 днів з дня їх надходження.

13.

Результат надання адміністративної послуги

Видача повідомлення про призначення субсидії.

14.

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про призначення субсидії видається особисто заявнику або його представнику або надсилається заявнику листом.